Nov 14, 2013

EXAM MONSTER -.-


Assalamualaikum pretty , ohh ohh heyy handsome :* . Baru intro dah gedik . get a life miera haha . Ohh tetiba hari nie aku nak update blog so here i am . *kriik kriikk* okay nobody cares -.- , ehh akan tetap diteruskan juga . Guys seperti yang korang tahu , aku sambung belajar form 6 now and tak lama lagi aku akan menduduki STPM . perghhh gementar okayy , haihhh tawakal je la . Dah tiga hari berturut2 aku study eko je , subjek lain aku belum buat revision lagi . Habis cerita la kalau macam nie , tak seimbang -.- . Aku asyik fokus dengan ekonomi je . Tapi bukan apa aku mmg nk lulus subjek eko tu , and TAK NAK REPEAT SUBJEK TU . Huhhh dalam masa terdekat nie pulak ada masalah sesama kawan , aku malas nk ambil tahu lagi . Biarkan je sebab buat masa sekarang STPM lagi penting . K stop cerita pasal benda tu , nowww pasal gambar yg kt atas tu . yaa okayy guys , finally aku dh pandai apply eyeshadow . Yeayy me ! Kesian aku sakai -.- , but tak la sepandai mana pun . Biasa2 je , and gambar diatas tu la hasil nya . Cantik dokk ? macam cantik je , macam comel je , macam bangang je . haaa itu la yg cun sekali haha . Ermmm k dh kehabisan idea , sampai sini je post aku untuk kali . Doakan untuk aku k , I'll talk to you soon :* . Goodbye and assalamualaikum . May allah always bless you , you , you and youu 

No comments:

Post a Comment