Nov 3, 2013

Again , again and again

Assalamualaikum and hey readers :* . Hari nie last day sekolah but still have to attend exam sem 1 stpm nanti . Ohh man , tak ada time nk enjoy kot haha . Mesti ada perkataan "kot" sebab esok lusa tulat lupat confirm merayau -.- . Eisshh miera get a life laa , tak lama lagi nk exam . Bukan around the corner lagi nie tapi dh depan pintu rumah je lagi nie . K sorry out of topic sudah . Tajuk post kali nie again , again and again ? ermmm have any idea about that ? haha lol actually aku decorate lagi blog as you can see right now . ITS WINTER and it was my favorite season *cehh macam la dok kt negera omputeh sana* haha berangan lebih -.- . Aku ubah almost everything ermmm 99.9% haaa yaa something like that . Entah kenapa tetiba aku nk letak lagu mirror - Justin T and stay - Rihanna as my playlist in this blog . Haha maybe lagu nie mengingatkan aku pada someone . Ohhh actually aku nk update semalam tapi tetiba pulak otak aku blank -.- , so aku update hari nie je la . Macam la korang kesah hahaha . Sebelum aku decorate blog nie , entah kenapa hati aku tergerak nk tgok post aku yg lama2 dulu . Perggghhhhhhhh ! sumpah aku baca post aku yg dulu rasa mcm erghhhh oh my god ini aku ke ? hahaha tak nak mengaku diri sendiri la pulak , dgn tulisan rewmpitzz nye adoiyaiii . Terserlah kegedikkan aku -.- , ishh dh la banyak post pasal ex aku haha . Superman la , pencuri hati la , sumpah ishhh mcm bukan aku *face palm* hahaha . Sorry if korang rasa annoying baca post2 aku yg dulu tu haha biasa la budak baru nk bercinta + bajet . BAJET KE ? -.- ohh please don't answer that . Aku sedar aku siapa haha k . Lepas aku baca semua post tu , aku delete almost 89% . Post yg baru aku tak delete untuk korang baca hihi :) . After aku delete post2 yang kurang "sedap" tu , macam hilang beban kt jiwa raga batin aku . Uihhh perit bebeno la tu kalau dh sampai batin tu -.- haha maybe this time aku betul2 dh move on kot , ermmmhh i hope so . Aku tak nak stay kt tempat yang sama sebab benda yang dah lepas tu but sejujurnya deep inside my heart , aku masih tunggu dia . Siapa ? Oppp Oppp bukan crush , yg tu lain cerita . Ermmm aku rasa biar la rahsia :) . Hahahaha k enough for today my beloved readers . Next time aku akn update lagi insyallah . Ohhh jangan lupa doakan untuk exam aku nanti , thank you :) . May god bless you , you , you and YOU , bye and assalamualaikum sayang 

No comments:

Post a Comment