Feb 15, 2014

I'm BACK !

Well hello and assalamualaikum sweet lolitaa :* . Okay yeaa yeaa i know lama sangat dah tak update -.- . Busy maa , lagipun hujung tahun lepas aku bercuti kt Lombok and Bali . Seriouslyy , holiday kali nie memang ohsemmmmm . But aa aa ahh , masa aku kt sana almost everyday makan ayam ayam ayam ayam and ayam . Padan sgt la skrg nie aku makin kembang macam belon haha . Kembang pun kembang la , janji aku happy lol . Haa gambar yang kt atas tu , yaa still the same me . Takda apa yang berubah , errr i guess . Ermm dari segi attitude , makin SASSY lol . I mean lately aku suka sgt menjerit like seriously what happen to me ? Na'ah forget about that , Uhh uhh btw this aku dh start exam , muet speaking . Bergulung berlipat lidah la jawabnya hahaha lol just kidding . Melampau bonarr kalau dh sampai berlipat nie -.- , exam kali nie bagi aku okay la . Aku tak segagap dulu but still ada sikit la gagap tu . Everything berjalan dgn agak lancar for me la -.- haha aku memang sentiasa lain daripada yang lain . Baru la RARE :3 ehh ehh . My status right now ? Single or double ? Na'ah Imma MBA , married but available hehe . Just kidding , gila kau nk kawin awal HAHA . Masak untuk diri sendiri pun tak lepas apalagi nak masak untuk org lain -.- . The truth is i've been single for almost 2 and half years , Ohhheyyyeahhh for me :D .See ? Aku masih hidup , masih bernafas and most important thing is still can EAT ! hahaha  okay okay joking joking joking k guyss . Yaa sometimes rasa lonely , but BOO YEAH ! life must go on , girl . I'm waiting for my prince charming come to save me :3 *muka tak malu* . Aku bersyukur sangat sebab ada besties yang sangat memahami . Up and down , they always right beside me . Ohh thank you Allah :') . Choppp stop ! By the way , doakan untuk aku k . Next week , result stpm sem 1 dah nak keluar . Hope semuanya baik-baik je , kalau boleh nak GEMPAK aihh haha . Ohhh one more thing , aku and my besties dah ada youtube account . You can watch our videos , just search annemiera . But baru satu je video , well as an introduction :) . Watch our videyooohh and don't forget to subscribeesss ! If you do like watching our video , well you know what to do ? just hit the like button :* . Okayyy thats all from me , thanks for reading , love . May allah always bless me , you , you , you ohh behind youu and youu baby . Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment