Oct 29, 2013

CEMBURU ?



Assalamualaikum and hello food . Err food ? k antap lapar -.- . haha well biasa la badan besar , 'ruang' dalam perut pun besar jugak haha xD . Jangan terasa pulak , im talking about myself lahh . Tajuk entry kali nih mcm 'cool' je , siap caps lock lagi tu . Gempak la sangat , padahal tak la segempak mana pun . Ehemmm ehemmm *batuk* CEMBURU ? Semua orang tau apa maksud nya cemburu and pernah mengalaminya kan ? Tipu la kalau korang tak pernah rasa perasaan tu . Hati kering betul la korang ni kalau tak pernah -.- . Kenapa hari nie aku nak update pasal CEMBURU ? sebab aku sedang mengalaminya sekarang . Yess right now ! Oh yes aku memang single but aku ada crush hihi . Dulu masa mula kenal dia , cewahh bukan main rapat but now both of us dh mcm stranger . Dh jarang on the phone , ehh bukan jarang tapi dah tak contact langsung . Walaupun keadaan kita org macam "nie" , aku still ambil tahu pasal dia . Dari mana ? Of course la dari facebook , mana lagi -.- dan dari situ jugak la ada timbul nya perasaan cemburu . Yes aku tahu aku dgn dia just mcm tu je , but bila kau suka someone and tgok someone yang kau suka tu dgn org lain BOOMM ! timbul sikit la perasaan cemburu . walaupun dia just your crush -.- . Benda kecik pun boleh jadi besar seriously . Ermmm maybe aku nie overreacting , or just a bullshit -.- . Menggedik nak cemburu bagai . Couple tidak , apa pun tak . Time ada peluang untuk confess feeling aku kt dia , aku sia-2 kan . Ini la padahnya , diri sendiri sakit . Haihh never mind , maybe aku patut diamkan diri and buat cool je kot and ini cara yang terbaik 'kot' haha . Chill miera chill , tak lama lagi nk exam . Yang tu lagi satu hal , haihhh no comment -.- . K sudah sudah la aku merapu -.- , sampai sini je post aku untuk kali nie , ohh wish me luck untuk exam STPM nanti . May allah always bless you , you , you and YOU k bye and assalamualaikum love :* ❤

No comments:

Post a Comment