Oct 24, 2013

TYPING ....


Assalamualaikum and hello gorgeous :* . Lama dah tak update blog , suddenly hari nie nak update and decorate balik blog nie  RINDU k RINDU haha perlu ke nk caps lock word RINDU tu ? k aku buat lagi haha . Apa aku buat sekarang ? ohh well jadi pelajar balik , sambung form6 hehe . Pakai uniform tiap-2 hari but this time ada sikit perubahan . Aku pakai coat uhh yaa coat warna hijau gelap . Now aku dah jadi pengawas pusat sumber wuhuuu :3 . First time ohh jadi pengawas , awkward gila tapi now dh biasa dh hihi . Study ? Ermmm boleh laa , tgh cuba nk improve subject yang lemah . nk tahu apa ? EKONOMI , yaa bagi aku tu subject killer k . Kalau boleh aku tak nak repeat paper tu , uhh sengsara tau . Tak sanggup nk bayar 
Rm50 sebab nk repeat paper yg sama . Sebab tu aku nk belajar elok-2 , tak nak susahkan parents aku :') . Berkorban apa saja asalkan tak repeat ermmm dgn izin allah . Boyfriend ? ohhh tak da masa untuk tu . Busy and takda masa maa . Seriously takda masa untuk semua tu , betul ! trust me haha . K sampai sini saja kot post aku kali nie , sooner or later aku akan update lagi . Bye and assalamualaikum love :*

No comments:

Post a Comment