Apr 14, 2013

Eighteen :)


hoii hi heyy hello and assalamualaikum sayang :* ! Today aku dh genap 18 , woott woott im 18 baby . Sumpah aku excited gegila babeng , well makin tua la katakan tapi perangai still tak berubah macam budak budak . Ohh takpe age is just a number baby woot woot haha and last night sebelum birthday aku , aku dh berbaik dgn seorang hamba allah nie . Ohhh god ! memang macam tak percaya k yang kitaorg boleh calling-2 dalam tempoh agak lama , bergurau about "muscle" , gelak-2 smpai senak perut . Semua tu berlaku macam kami berdua nie tak pernah gaduh , amazingggg malik haha . Dia adalah org yang kedua wish aku last night actually and whoaa thats was so shheeewwt . Lepas dia wish , member aku yg lain pulak wish aku . Rasa macam betul-2 dihargai :') , and tahun nie aku rasa tahun yang sangat bermakna bagi aku . Aku dah tua k tuaa haha ohh ohh hari nie aku akan celebrate birthday dgn member and my twin :) . Ya allah the best day ever i had , semua org yg aku sayang ada time birthday ! Walaupun tak complete at least orang yang penting ada macam ayah , mak , cousin and besties . CRUSH ? haha ada but penting ke ? haha I don't think so :) . My crush pun tak wish kt aku hari nie , entah dia ingat ke tidak birthday aku hari nie but biaq p la dgn dia tu hihi . Aku harap hubungan aku dgn hamba allah tu makin baik and tak gaduh lagi mcm dulu and semoga hubungan aku dgn family aku makin erat and tak mau la gaduh gaduh mcm dulu lagi . Dh tua la katakan , mesti pandai fikir . K aku rasa sampai sini je kot , insha Allah malam nie aku akan update lagi . Ohhh tak sabar nk tunggu malam nie k chaww bye assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment