Apr 13, 2013

The new me as Zack Ibrahim :)


hi hey hoi hello assalamualaikum sayang :* . K lama dh tak update blog nih , TERsangat sangat lama -..-' . Boleh naik reput kalau nie kayu haha btw tak ada apa-2 yang speacial cuma sekarang aku tgh nk pakai tudung sepenuhnya mcm picture yg kat atas tu :) . LOL hak berubah , hak saya haha dan about my life ? ohh almost setahun single *kipas-2 diri sendiri* haha i'm not speacial but i'm limited edition YEAHH ! haha perghh angkut bakul sendiri betul -..-' . Tahu awak menyampah tapi apa boleh buat ini la saya grrrr baby , k aku gila lalalalat . Ohh ohh btw guys esok birthday aku , sumpahhh aku excited gile nk sambut birthday tahun nie . Aku tak tahu kenapa , buang tebiat kot weee . Hope birthday tahun nie ada miracle terjadi kat aku woot woott like dpt boyfriend masa birthday . Whoooaaaa thats cool mann ! Ehh ehh bukan desperate , just saying :) . Aku pun nk jugak ada someone speacial time birthday aku nanti hihi . Ermmm actually aku malas nk update panjang lebar , takut korang bo bo bosan . K chaww byee and assalamualaikum sayang 

No comments:

Post a Comment