Nov 21, 2012

since born , now and forever :)



hello ladies and gentlemen ,
almost sebulan lebih tak sentuh blog , naik berkulat . kalau betul-2 ada bacteria , confirm dh membiak dgn maju jaya nya . okay setoopppppp ! nampak tak gambar kt atas tu ? cun kan ? nk ngorat ?  yang pakai shawl merah tu boleh , yg shawl biru tu single but taken . haha intro story aku nk jual member pulak , BAIK nye aku xD . Aku nk share sikit kt korang pasal twin twinky aku nih . Nama dia Sharafikah Ibrahim , umur dia sweet seventeen . nama panggilan dia Anne or Ieykah atau lebih comel PENDEK . sekolah ? tak yah la tau ehh . rumah kita org dekat gila , aku kentut pun dia boleh ciumm dr rumah dia *tipu* . tapi memey dekat pun :O . time petang aku dgn dia selalu merayap g kedai apek , pastu mula la story mory pasal masing-2 . ada yg sedih tapi jadi kelakar sebab aku selalu nganjing dia dan dia terus buat muka cute dia iaitu muka TROLL FACEEE ! haha xD . kelebihan minah nie ? she really good dlam buat nama org . haaa for example nama twitter aku Granny Cullen , dia la yang buat untuk aku aww :* . aku suka gila nama tu sebab mcm GEMPAK . dlm B.melayu Nenek Sullen haha xD and nk tau dia siap buat nama untuk baby aku untuk 10 tahun akan dtg . Syamir Zakri <--- sumpah nama nih sweet gile gula kapas . gabungan nama aku dgn somebody :3 , aku tak kira aku nk letak nama baby boy aku dgn nama tu . hey dude , perancangan awal key untuk keluarga yg bahagia kan anne ? haha xD . kalau kiteorg lepak kan , tak sah kalau tak minum cocola . macam tak complete hihi . sepanjang aku dgn dia nih , aku tak pernah tunjuk ayaq mata aku kt dia . mana tak nya asal  jumpa je , mula laa jadi gila . jadi ayaq mata tu tersekat sebab tersumbat dgn perangai gila si Anne nihh and btw some people selalu kata kita org nih twinn . Kalau dr segi nama ayah kita org , memang sama ohh . but muka enta la aku pun tak tau nk kata apa -.-' . sorang gedebab tinggi , sorang slim pendek haha sorry anne . jangan marah arr :* hihi . aku kalau onl , tak sah kalau tak like dia punya status and kalau aku dgn dia sama-2 onl mula la mak cik joyah dgn mak cik senah buat teh nk bergosip . kt twitter lain cerita , kt facebook lain cerita . Cerita kami berdua nih takda ending , ada ja episode bak kata omputehh endless story . whoaaa :O ayat tak boleh blah siot . oi Anne , aku sayang kau sebab bila aku dtg gila nk jugak kau melayan . haha then kau mcm kakak sebab kau lebih matang dr aku . #songsang haha xD . aku sayang kau sebab kau betul-2 percaya aku so ini bermaksud u can count on me like one two three i 'll be theree . okay aku melalut -.-' . aku sayang kau sama macam aku sayang besties rapat aku yg lain mcm angela , michelle . haha korang memang gempak laaa . as long as youlove me , i will be strong and fight for what i want . thanks Anne , Michelle , Angela and tak lupa juga SM sebab sudi jadi separuh drpd hidup aku . OI aku sayang korang tahu :') , walaupun mcm-2 konflik berlaku kita still together (BLOOD IS THICKER THAN WATER) . sampai sini je post aku kali nih . assalamualaikum and good night love 

No comments:

Post a Comment