Oct 4, 2012

possibility :/

hoi hi and assalamualaikum sayang :*
 but before that , kalau malas nk baca
and rasa menyampah
please get off from this page :)
okay lets start ,
exam pra spm kali nihh ohmaiii goddddd ! bnyak yg meningkat and menurun -.-
hoihh sabar je laa . and perkara yg paling horrible
pra spm sekolah aku hanya sekali -.-
i repeat only ONCE .
huhhh so its means exam yg lepas tu adalah exam yg pertama dan yg terakhir before
the real spm . hoo aku kena struggle la untuk the real one
for god sake , aku takuttt :(
hanya mampu berusaha dan bertawakal .
okay stopp -.-
nanti makin bnyak pimples tumbuh kat muka akuu . ohh noo
next topic , "emotions"
lately aku cepat emo or lebih dikenali sebagai terlalu sensitif .
ohh mann , what the heck is going on ? -.-
and tabiat "terbaru" aku sekarang tido .
aku dh jadi beruang , asyik tido je memanjang .
asal baring sikit , terus hanyut dibuai ke alam mimpi .
whoaa ayat ~
macam-2 je jadi kt aku nihh , dah nak M agak nye ?
okay joke jgn la marahh , aku touchink kang haa .
nanti takde sapa nk pujuk -.-
aku dh start merapu dh nihh ,
next next , aku dh give up nk cri partner . #buat muke sedih yg cute :'3
annoying okay i know that ?
mana tak aku give up ? semua yg aku buat , dia langsung tak nampak .
sayang kau buta ehh ? lama dh aku bersabar and berharap dia pandang semua tuh
but useless , dia still pandang org lain .
better aku pack barang , then blah terus .#mcm duk serumah la pulak -.-
 tak guna aku tunggu org mcm tuu
#padahal dalam hati , please la sedar :(
itu la perempuann , mulut mmg berani sebut
tapi hakikat sebenarnya dia tak sanggup punn .
today aku dh buat something "extraordinary"
aku akan kenalkan member aku kt dia .
dia siapa ? org yang sama aku ceritakan tadi .
dia si capital AW . maybe some people says
i'm stupid sebab lepaskan crush aku mcm tu jee kt org lain .
apa boleh buat ? aku sudah putus asa T_T
maybe dia akan lebih bahagia dgn member aku nanti . sabar je la mieraa .
memang perit nak lepaskan tapi i must do it .
lagipun mana tau both of them akan happy bila dah get know each other .
aku akan rasa lega if both of them happy :')
ermmm sudah cukup sudahh , smpai sini je post aku untuk hari nihh .
dah takde mood . kbye assalamualaikum honey bunny tunchy :*
okay gedik tahap babun guna bikini .
pray for me  


No comments:

Post a Comment