Sep 16, 2012

bisu seribu kata


hoi hi and asslamualaikum honey !
tittle tak boleh blahh -.-'
weheee , lama dh tak "touch" blog aku nih .
naik berkulat , berkurap dh blog aku yg tercinta xD
 "aku hilang bukan bermakna aku pergi selama nya
tapi aku pergi mengubat luka hati yg lara . "
ecececece puiii ! ayat karat tahap rapuh xD
but its true lol . remember my older post about "someone"
for the many many time , i'm broken AGAIN !
greattt huh ! sabar  je la miera sayang -.-'
ohhh wait aku lupa nk story about my trial spm .
I'm sweet sour seventeen remember ?
firstly aku rasa result aku kali nie pipti pipti (50% - 50%)
lol haha mana tak nya paper BI 2 aku buat section B je -.-
disitu terserlah kebengongan ku .
BI paper 1 semua full , bhaha
paper BM i think okay kot .
sejarah ohh mannnn ! paper 2 aku ermmm T_T
aku lupa study .
science walaweyyhhhh ! aku suka sbb i think almost semua aku dpt jawab .
wink-2 ;D
and yg lain-2 aku tak brani komen -.-'
tawakal je laaa .
leka sgt layan benda yg bukan sepatutnya nie la padah nyee
never mind , lesson yg sgt berguna for me . next time ehh no i mean
from now on , prepare for the warrrr ! grrrrrr ! okay aku tahu aku sengal -.-'
tapi betul whatt ? perang guna ilmu , pen , eraser and pencil .
haha lol .
guyss pleaseee pray for me :)
doakan yg terbaik untuk gadis yg bakal menghadapi " Reality"
thank you :')
btw guys raya kali nih aku sambut kt brunei darussalam . weheee syok habis dudeee !
bandar dia mmg terancang gilee weyhhhh !
but raya kt brunei lewat sehari dr malaysia . so thats mean kiteorg still puasa genap 30 days
raya pertama g jalan raya kt rumah family mentua kazen aku .
seriously rumah diaorg mewwahhh ! terpegunnnn and ternganga  :O
anak tuan rumah pun handsome wehee #sempat cuci mata .
raya kedua kitaorg celebrate kt istana darul iman .
tempat sultan brunei la mana lagi ~ and for the first time in my life shake hand dgn isteri sultan brunei . for god sake , aku teruja gileeeee ! .
punya la ramai gile org time tu , whoaaa :O
mcm-2 jenis bangsa aku tgok
orang jepun , orang philipina
abg bangla pun ada and negro -.-'
perghhh dh la tinggi lonjong nk M , aku tgok dia
down to upp upp fly awayy . merapu jap -.-'
raya kali nie best although beraya kt tempat lain .
almost one week duk sana , and my favourite food is nasi katok .
seriously sedap doh nasi tu , simple but really appetizing :)
menu dia ada ayam goreng , sambal and nasi dia perghhh lemak-2 je rasa dia .
okay stop aku mengidam nk makan nasi katok actually -.-
makkk jum g brunaiiii ! nk katok katok -.-
wuaaaa T_T
about my single happy wuhuuu life ?
aku sudah biasa bersendiri tanpa teman yg istimewa disisi :)
i think -.-
mana tak nya phone pun aku dh jarang sentuh , kalau pgg pun just nk layan lagu .
wahahaha payah nk contact or cri aku .
kena pkai peta dunia bru jumpaa .
ohhh tu dia mieraa kt italy ! lol
aku merapu -.-'
stopppp ! dr td asyik mengarut merapu .
got to go , kbye and assalamualaikumm sayang :*

No comments:

Post a Comment