Aug 11, 2012

Love replacement i guess :)

hoi hi and assalamualaikum honey :*
tajuk tak boleh blahh haha
love replacement ? okay maybe right now pada pandangan korang
imma bad girl sbb asyik tukar-2 partner .
and asyik story about boy
babe ! you just know my name but you don't know my attitude .
so jgn nk judge mcm-2 boleh kn syg ?
oh my godd ! intro post kali nie a lil bit harsh ? sorry :)
balik pada topik tadi , now i might be fall in love again i guess .
setelah sekian lama menjanda  single haha
maybe je laa :)  now kiteorg tgh kenal perangai masing-2
getting even more close
woowwwww ~
i like him , the way he make me laugh like crazy
goshhh ! u make me melt with your voice ,
your  craziness .
take it easy mieraa . okay guys jgn salah faham okay .
i just like him :)
he make me smile everyday , light up my world
and make me feel so calm when i'm with him .
okay stop about him .
NOW ITS ABOUT RAYAAAA !
yeayyy (Y) apa warna baju raya korang tahun nie ?
me blueee la of course .
wink-2 , tak sabar nk raya but jgn lupa dlm sepuluh ramadhan terakhir
ada satu malam yg special
malam lailatul qadar ;)
so kita kena berusaha cari mlm yg special tu .
may allah always bless us .
aminnnn ~
puasa pun jgn dilupakn ,
and maybe raya kali nie aku beraya kt brunai darussalam .
yeayyy for me . first time raya kt tempat lain
excited actually sbb i heard some rumours that bnyak boys yg handsome kt sana !
okay that ohsemmm , cuci mata smbil beraya .
hello handsome :*
someone says :"amboi miera dh pandai menggatal dh kau -..-"
me : maturedd and normal thing okay :)
yeahh itu sayaaa . tak suka ? like i care ? -..-
key actually now dh masuk waktu berbuka , got to go
kbye assalamualaikum and salam lailatul qadar :*
i love you 

No comments:

Post a Comment