Aug 4, 2012

there is no space between us ❤


hoi hi and assalamualaikum honey :*
okay " there is no space between us "
hello i mean my friendship . bhahaha xD
me , angela , michelle
bukan three stooges haha
okay ! pada tarikh 2 ogos 2012 , aku dgn member aku buat study group kt sekolah
lepas kelas tambahan , kiteorg trus g bilik kauseling .
sebab apa ? cikgu kaunseling cri aku mcm ada benda mustahak .
habis satu sekolah dia tnya org semata-2 nk cri aku .
#famous wheeee :3
benda pertama yg bermain dlm kepala otak aku
"apa benda yg aku dh buat smpai dia cri aku mcm penjenayah bersiri je ? "
" aku ada buat salah ke ? "
and so on .
oleh disebabkan terlalu nervous , aku bawak chelle , angela 
temankan aku masuk dlm bilik kauseling . kiteorg tunggu dlm bilik kauseling tu
smpai la dia dtg  #background music dia datang dgn lenggang lenggok nya ehh ~
okay stop that -..-
tunggu punya tunggu , akhirnya cikgu kauseling dh smpai .
perghhhh naik kecut perut akkuuu .
pastu dia tnya kenapa aku bwk dua org nie msuk sini ? ada apa-2 ke ?
aku hnya mampu menjawab " saje je nk suruh diaorg temankn "
smbil pandang muka angela xD
then dia ajak kiteorg tiga masuk dlm satu bilik .
just four of us dlm bilik tu , private !
dia tnya lagi kenapa aku bwk dua org tu ?
dh mcm kaset dh , kena repeat balik jawapan yg aku bgi td -..-
pastu dia pandang tepat ke dalam mata aku smbil buat muka yg agak errr ~
"pasti ke tak de apa-2 nk disharekn dgn cikgu ? "
aku angkat kening sikit smbil pndang angela  and chelle .
kot-2 diaorg ade bnda nk bgtau cikgu tu .
boleh pulak diaorg buat muka blur
pasrah je la . then chelle tnya pasal akademik , so cikgu tu explain course apa yg sesuai
dgn minat kiteorg ,
Universiti/ kolej mana yg sesuai dgn bidang yg kiteorg minat
and so on .
dia pun ada tnya angela but i can't tell it in here .
girls talks okay :)
pastu cikgu tu suruh angela and chelle kluar dr bilik tu
sebab dia nk "one by one" dgn aku
highlight sikit :D
part aku pun private jugak :)
hahahahahaha hokkkk *batokk*
baru aku tahu kenapa dia cari aku mcm nk rak ?sebab dulu aku ada cri dia
but time tu dia busy , kebetulan pada hari tu dia tak busy
so dia nk jumpa aku sebab takut aku merajok kot
#itu tipu bukan fakta xD
lepas balik dr bilik kauseling kiteorg g giant jap then lepaking dlm class.
aku sibok dgn atur tudung aku , pantang senget sikit + menyanyi lagu jiwang karat
#nasib baik tak hujan :3
chelle sebok dgn toncang punk dia
while angela busy texting guna phone aku .
OHMAIGODDDD ! bawak phone g skolah ?!
do i care ? #petik jari + action gedik .
boleh pulak aku pasang lagu LMFAO pastu shake-2 body mcm org tgh clubbing .
FYI aku tak pernah g clubbing okay **buat muka suci**
terpengaruh dgn cerita dlm tv laa -..-
" I'm sexy and i know it YEAHHHH (Y) "
see walau dlm apa keadaan skali pun , we still together
that's why aku kata "there is no space between us" :')
but aku still ingat pesanan cikgu kauseling tu ,
kawan bertiga nie berhati-2 sikit , berat sebelah sikit
 salah sorg msti kecik hati .
#takpa nanti aku pam bagi besar balik xD
but guyss I will make sure that thing will never happen to our friendship .
i promise ! :)
okay post kali nie panjang lebaq naa -..-
got to go assalamualaikum sayang :*   


No comments:

Post a Comment