Aug 1, 2012

just a history :)


hoi hi and assalamualaikum honey :*
gambar saiful ? sorry takda .
and FYI aku dh tak contact dgn dia lagi .
dh tak friend kt fb , and on the way nk delete number dia .
mengapa ? personal laaa :)
okay tutup buku lama bukak buku baru .
first chapter ,
31 july 2012
saya nur amirah zakirah telah membuat satu hubungan sulit palsu
di muka buku .
atau lebih dikenali "fake relay"
fake je okay , tak lebih tak kurang .
omey tau muka budak nie :3 cair aku .
nama dia shafiq , pit for short .
sweet 16 #maybe dh nasib badan asyik dpt muda dr aku kot -..-
org kedah , org utara nahhh :D .
di penghujung rancangan aku show korang picture dia .
okay stop about him
hari nie aku takde mood masa kt school .
moody je memanjang dan perkara nie berlaku lepas rehat -..-
pastu balik rumah , mandi
switch on the laptop and until now masih juga begitu -..-
study ? malam nanti laa . jgn risau aku takkan abaikan boyfriend aku yg sorg lagi tu .
history subject la :)
tommorow aku kena stay back smpai pukul 5
bukan lepaking okay .  highlight sikit
me , michelle , angela (mungkin hadir)
buat study group kt sekolah
tapi camera harus ada  hewhewhew :3
tak sabar nk tunggu esok .
btw seperti yg dijanjikan , tadaaaaaaa ~
shafiq :D
omey kann ? :3
wink-2 dia tak tau pun yg aku ada "rompak" gambar dia
sorry dik :D 
got to go , kbye
assalamualaikumm darling :*

No comments:

Post a Comment