Jul 21, 2012

now is ramadhan :)

muka org first day puasa . excited #angkat tangan pastu shake-2 mcm org khayal -..-
hoi hi and assalamualaikum baby !
ramadhan ? yesss skrg nie bulan ramadhan :)
and semua umat islam berpuasa menahan diri dr lapar , haus dan NAFSU
i repeat NAFSU .
and tahun nie aku sambut ramdhan dgn family je
ermm without special boyfriend :) but do i care ? #petik jari smbil buat aksi gedik >,<
first day puasa smlm , aku rasa okay je .
takde rasa lapar , haus or anything .
maybe sbb aku dh biasa diet belapar so takde la aku rasa kebulur tahap kronik .
tapi there is someone trying to make me feel superb annoying -..-
my sister
nk tahu apa dia buat ?  ada ke patut dia minum air + makan dpan aku
pastu bila mak aku tnya "adik puasa ke ?" boleh pulak dia jawab
 "puasa laaa " smbil minum air . perghhhh naik kembang  bengang aku -..-
nasib kau budak-2 , kalau tak mmg kau tgok drama tapak kaki ku dimuka mu .
and malam tadi kononnye nk talkie walkie dgn org tu , but dia dh jadi sleeping bag
erghhhhhh gile geram aku . for god sake aku betul rasa errrghhh annoying habis .
pastu aku tido je malas nk fikir pasal tu
and right now dia ajak aku main imingle and aku malas nk join sbb heart hurt
hahaha sakit hati . org merajuk bukannya nk pujuk
huhhhhh okay now badan aku panas .
whoaaa tak lama lagi tukar jadi incredible hulk warna biru .
sabar miera , sabar ~
take a deep breath . huuuuuu ~ pushh pushhh .
okay lain dh tu xD
ehhh tak baik mencarut merapu nie -..-
oh my god .
got to go , kbye assalamualaikum :*

No comments:

Post a Comment