Jul 20, 2012

new buddy baby :)


sweett :3
hoi hi and assalamualaikum babe
tak jawab dosa ? ehh since when aku pndai guna word tu -..-
okay teruskan dgn topik kita hari nie . "new buddy"
yeahh kisah nie bermula dgn satu IM yg dihantar oleh sorang mamat nie
his name is saiful hisyam and he is my new buddy + brother weeee :3
he invites me to one game in facebook and that game is Imingle .
perghhh bnyak kali org invite aku main game tu
but enta kenapa yesterday aku jdi berminat main game tu -..-
at first aku main game tu macam babun tgh kira rambut
mana tak nye aku blur nk main game tu
lama-2 pastu boleh dikatakn pro la . cehhh pro konon -..-
 dalam game tu boleh pulak aku brkepit dgn dia memanjang
who ? saiful laa -..-
IM facebook pun chat , kt Imingle pun chat .
lucu pulak aku rasaa hahaha .
penat aku melayan dia nihh
masuk air je memanjang smpai aku pun terikut skali .
tak lama pastu aku bagi number phone kt dia , sharing is caring okay :)
semalam aku gayut dgn dia kononnye nk cakap dgn dia kejap je .
sekejap la sgt -..- gayut smpai berjam-2 smpai telinga pun naik panas
bagussss ~
dia nie sweet mcm gula-2 kapas tau . nasib baik aku tak kena diabetes mellitus sbb dia nih .
hahaha mana tak nya ? first-2 dia "dodoikan" aku dgn lagu budak-2
mcm baby aku dibuatnye -..-
abg saya dh besar laaa . pastu dia "dodoikan" dgn lagu H.A.C.K.S
dgn penuh perasaan pulak tuu . sedap jugak suara dia nie mcm ice cream vanilla .
haha okay sengal habisss ~
next time i will show you his picture :) .
got to go hunny bunny tunchy .
kbye and assalamualaikum 

note :/: FYI now playing  dlam blog aku skrg nie actually my lullaby :) . love this so much <3

No comments:

Post a Comment