Jun 30, 2012

what a night :/

hoi hi and assalamualaikum honey :*
okay just now I having dinner with my family at Pizza Hut ~
#ecececece menunjuk-2 pulak -..-
makan spagetti meat ball blalalalala ape tah nama nya
berbelit lidah aku nk sebut nama tu .
hahaha xD
while waiting our dinner , aku bukak la topik
pasal aku dgn member aku tu .
my father said just let it be sebab masa depan aku lebih penting dari masalah remeh tu .
ada betul jugak kata ayah aku tu ,
from this story , I has learn something that we should not trust people easily
either your friend
your  bff
and your boyfriend / girlfriend as well .
second lesson is buat baik biar la berpada-2 sampai org yg kita tolong tu pijak kita balik .
ibarat menolong anjing yg tersepit :)
yes i know kepercayaan terhadap seseorg tu amat penting i guess
but sometimes kita perlu jugak simpan some space untuk kita
so that bila somebody betrays kita , at least kita tak la down sgt :)
then kita belajar dr mistake
think wisely is better than seeking for revenge .
so now aku ttap jalani hidup dgn biasa tanpa memikirkan sebarang masalah :)
learn to be relax in any situation is better 
  • tiap pagi senyum kt cikgu ,
  • copy some notes 
  • writing some essay 
  • learning some new BI words
  • having recess with my girls
  • singing while doing some homework
  • solve some mathematics question
  • lastly its time to go home *waving hand to my friend + flying kiss*
    simple + easy = happy me :)
    boyfriend ? no i don't need that ermmm for this time .
    its better being single :)
    tidur malam pun nyenyak
    save kredit #walaupun sometimes bosan takda org dgn text -.-
    belajar pun boleh pejam mata sebelah i guess .
    bangun pagi pun otak kosong + fresh like a daisy
    wewitttt ~
    sometimes single is better than couple
    but in the same time we do need somebody to love :)
    okay darling , midnighttt !
    cuci muka
    gosok gigi
    pakai minyak wangi sikit
    baca doa
    thennnn
    jum berbungkus masuk dlm selimut !
    good nighning = night + morning
    bye and assalamualaikum darling :*
    may allah always bless you 
     

    note:/: me and father dh berbaik semula :) thank god 

    No comments:

    Post a Comment