Jul 2, 2012

my day is began with you and me ❤


hoi hi and assalamualaikum :*
i got some good news for you guys today but if you care -.-
aku dgn si dia dh berbaik  yeayyyyyyyyy !
of course aku la yg kena mulakan perbualan
guys , sometimes kita kena rendahkan ego kita for a good
like what i just did today :)
memaafkan lebih baik dr berdendam
you will got nothing but regret
sebab tak nak cuba untuk membetulkan keadaan .
guess what ? both of us borak tadi mcm tak pernah gaduh
mcm still bff :)
somebody says kalau org perempuan bergaduh , memang payah nk berbaik semula
masam muka je memanjang mcm muka org yg tgh baca post aku yg sekarang nie x3
hewhewhew jgn la marah , gurau sikit je kot .
hope after this kiteorg still maintain mcm nie and kalau gaduh pun boleh bawak bincang elok-2
ok stop pasal topic tu
tadi aku g shopping kt GIANT .
untuk ape ?
untuk beli barang keperluan aku la .
nk beli eyeliner , mak aku dh belikan + mascara pulak tu
wuwww ~ bagai kan orang yang mengantuk disorongkan bantal
okay aku tak pasti yg proverb aku bagi betul ke tak yg pasti cenggitu le bunyi nye
benda yang aku cari tu tak da -.-
buat penat aku je pusing satu giant tu
sape tukang bayar ? hewhewhew mak itew laa :3
thank you mak iloveyou 
okay guysss ! got to go now
my boyfriend dh panggil tu
hewhewhew :3
bye and assalamualaikum   
note :/: boyfriend ? haha yeahh my history book is my boyfriend for now and we love each other so munchyy . awww gedik so much :3

No comments:

Post a Comment