Jun 29, 2012

weakness :)

hoi hi and assalamualaikum :*
okay topic untuk hari nie weakness
yeahh ! semalam terlakar satu sejarah yg akan mengubah semua member aku
dengan sekelip mata , everything will be change
but I'm not sure sama ada
its getting more better or even more worse .
ohh hari nie aku tak g sekolah
bukan ponteng laa #lari dr topik sebentar -.-
like I say in my older post , penyakit asma .
yesterday asmaradana menyerang
and the situation gettin more worse bila aku tgh marah
semput aku mkin menjadi-2
FYI aku almost nk pitam sebab sesak nafas + marah yg terlampau sangat -.-
okay aku tahu its sound like I'm really in bad condition huh ?
but alhamdulilah hari nie aku dh okay sikit and thank god sebab bagi aku one more
chance untuk terus hidup .
*hembuss*
nk tahu apa jadi yesterday ? ingat tak dlm post yg lepas aku ada mention pasal
kutuk member dr blakang ?
actually tu pasal aku dgn member aku .
yg mana ? tak payah tahu la
aku taknak aibkan dia but if aku cerita , korang mesti dapat agak siapa dia :)
okay macam nie , apa perasaan korang bila bff korang yg paling rapat
kutuk korang mcm-2 belakang korang then kt dpan korang , dia memburukkan member
yg lain ? sakit tak ? sakit sangat right sampai nk pitam aku dibuatnya
thanks kawan :')
semua perbalahan nie smpai masuk kat bilik PKHEM
dan berakhir kt situ juga . but masing ada tahap kepuasan yg tersendiri
maybe ada salah seorg dr kami tak berpuas hati or semua tak berpuas hati dgn keputusan
yg dibuat oleh PKHEM .
tapi yg pasti aku salah seorg dr nya dan saya jujur :)
ermm aku pasti member aku yg lain pun tak puas hati kot
si dia berpuas hati kot sebab dia rasa dia menang dlm fight nie kononnye
congrats for nothing ex bff :)
didn't you realise that you almost make my heart stop beating ?
aku buat mcm-2 untuk jaga hati kau
even siap snap picture dgn kau then upload masuk blog
and caption dia "part of me"
oooppppss ~ terlebih suda .
sedar tak kau yg aku betul-2 care pasal kau and kelemahan kau , aku tolak tepi
sebab kau BFF aku weyyhh !
masa kau sakit kaki , siapa yg jaga + urut kaki kau ?
bukan mengungkit just nk bagi kau sedar .
mcm PKHEM kata jgn pandang kelemahan org je :)
ingat word tu sayang .
sebelum pergaduhan tu , aku nk berbaik dgn kau tak nak
bila keadaan makin teruk , bru nk kawan balik .
deyy poddaaachi ~ *tepuk dahi*
guys aku tak rasa yg keadaan kiteorg akan pulih mcm dulu :')
haihh susah sangat ada ex member yg ego . kau kata ego aku tinggi
but  realitinye nye ego kau tu lagi tinggi melonjong dr aku , kau tahu ?
kau kata aku selalu kluarkan ayat-2 kasar ? tgok diri sendiri dulu la sayang .
hope lepas nie kau berubah jadi lebih baik and belajar la untuk terima keburukan kawan kau .
jgn nk harapkn org je berubah dulu boleh kan baby :* ?
and more thing jgn jadi fake + perfect .
because takda yg perfect except our creator  
setiap org ada kelemahan dan kelebihan masing-2
readers sila ambil pengajaran dr story diatas :)
got to go , bye and assalamualaikum hunny bunny tunchy munchy 
#fakta - kawan yg setia tidak akan kisah tentang perkataan yg kasar dari mulut kawan sendiri :) C&P

No comments:

Post a Comment