Jun 21, 2012

silap mata x3

muka org careless , clumsy , annoying  , crazy  and lovely

silap mata ? yeahh silap mata sebab aku kata kerja khusus seni
chapter 6 aku hilang padahal ada je kt atas meja study aku .
tu la namanya silap mata -.-
haishhhh nasib baik aku tak buat yg baru ,
nk tahu mcm mna aku sedar kertas kerja tu ada kt atas meja ?
aku tgh hantar beg sekolah kt bilik aku , then aku ternampak
satu kertas bergulung elok je kt atas meja aku tu .
looks familiar -.-
skali aku tgok , ohhh yeahhh !
kertas kerja aku tak hilang pungg .
disebabkan kertas kerja tu aku jadi takda selera nk makan
tak da mood .
finally malam nie aku jumpa balik paper tu .
SILAP MATA
i repeat SILAP MATA !
so readers sekalian jgn la contohi perangai buruk saya nie
tapi kalau nk ikut jugak , dipersilakn
#bengong sungguh aku nie -.-
haihh ! tak dapat aku bayangkan if kertas kerja tu hilang
memang menangis tak berlagu aku dibuatnye T_T
okay guys , besok dh nk hantar kerja khusus seni tu
doakan yang terbaik untuk aku key sayang :*
good night darling , have a nice dream
assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment