Jun 22, 2012

being crazy is ohhssemmmm ! ❤

part of me and its crazy enough for human being like me :)
assalamualaikum semua .
yeahhh awek yg kat atas tu aku dgn michelle .
err chelle for short .
okay hari ini hari jumaat yg bersamaan dengan 22 june
aku dgn chelle buat perangai gila-2
awal pagi tdi kononnye nk g amik buku kehadiran kt pejabat
siap mintak kebenaran dr cikgu nk pergi temankn chelle
dh amik buku kehadiran , aku ajak dia merayau-2 .
#bad influence
hihi cikgu science dh masuk class , kiteorg merayau-2 tak tentu hala
nasib baik PKHEM takda meronda time tu .
zon selamat xD
kiteorg taknak kantoi dgn cikgu science so kiteorg lalu ikut class form 4
bak kata pepatah aku smalam
tuah ayam nmpak kat kaki , tuah manusia nmpak kt . . .
PERUTTT !
sebab apa aku kata cenggitu ?
hihi masa tgh merayau tu , kiteorg lalu dpan class 4A2
pastu member aku , nama dia Azimah
dia panggil aku , so kiteorg singgah kejap kt class tu
#detail nye story aku -.-
okay then dia amik something dlm beg dia ,
nk tahu apa ?
dia bagi kuih london swiss roll !
satu untuk aku , satu untuk chelle .
perghh kira beruntung la kiteorg .
pastu masuk toilet kononnya nk snap some picture
but aku dh del pic tu .
err memalukan lerr .
haha then kiteorg masuk class
masuk je class , aku terus kacau org kt sekeliling aku
but tak smeua laa . aku cuma kacau angela + michelle and org dduk meja blakang .
haha xD
masa class science , cikgu cakap
blablablabla
then aku reply "yess ma'am"
padahal cikgu tu belum married lagi hahaha
okay kesengalan
pastu aku suka twist ayat chelle .
for example 
fisrt example :)
chelle : buat semua soalan nie ke ?
aku : takkkk ~ do it all .
chelle : *buat muka annoying cute dia*

second example :)
chelle : nanti kau ! *geram*
aku : nanti ehh ? jangan sekarang tau :) *senyum setan*
chelle : ehhhh ngai cakap ! *makin geram + jeling*

next , aku suka buat muka "comel" depan chelle masa dia tgh buat kerja
hahaha
muka "comel" yg aku suka buat
*mata juling smbil buat mulut itik paling sexy"
pastu confrim dia gelak then kata "gamal d ngenak"
smabil buat muka annoying cute dia tu x3
hari nie aku paling bnyak usik chelle sebab aku suka tgok muka annoying cute dia tu .
hoho xO
dengan chelle , mmg best .
sebab otak gegila + ohsemmmm ❤
walaupun kekadang dia agak annoying
especially time aku nk call dia
at least kau kena tunggu 3 atau 4 jam kemudian bru dia pick up call -.-
 itu yg buat aku kekadang hilang sabar
and almost me turn into incredible hulk warna biru
ehh ada ke ? xD
haha
but dia selalu ada untuk aku :)
tak kira aku tgh susah or senang
untung aku ada besties mcm kau chelle .
thank god sebab mempertemukan aku dgn dia .
ehhh mcm org bercinta la pulak xD
aku dgn dia ada persamaan tahu
both of us had a sweet wide smile . tak caye ?
cuba la tgok picture yg kt atas tu :)
perbezaan nya pulak , senyum aku mahal
and
dia punya murah sgt .
#means dia suka senyum laa
angela ? ohh dia takde sebab lately dia busy
and tadi tak sempat pun nk snapping dgn dia
terburu-2 bebeno dia kluar td -.-
okay malam nie aku dgn family aku ada plan
the plan is pergi ke kuchingg malam nie .
okay i know it quite risky
but kiteorg kena sampai awal .
tak pe kalau ayah mengantuk , aku sambung drive .
ewahhh ~ under age okay .
#baiknya aku :3
sampai sini je post aku untuk kali nie
aku nk pack barang for tonight .
pray for me and my family  :*
be a nice kid okay ? nanti mama bagi sweet kt dia
xD
goodbye and assalamualaikum ❤

note:/: - ngai cakap means tak nak cakap in iban language while gamal d ngenak means muka kau in iban language . tak paham ? hahah never mind then .  

No comments:

Post a Comment