Jul 5, 2012

WHOAA

yg tengah tu nur amirah zakirah yg punyaa WHOAAA !
hoi hi and assalamualaikum :*
topik tak boleh blah xD
tgok title kita pada hari ini
"WHOAA" O.o apakah maksud si penulis ?
ecece sebab ape aku kata cenggitu ?
hari nie bnyak cikgu sit in class kita org so itu bermaksud bnyak cikgu tak hadir
yeayy for me :D
kerja kitaorg hari nie tidur main
tidur + main = gelak macam org gila
yang si chelle pulak membusykan diri a.k.a merajinkan diri
baca nota sejarah .
OH GOD ! aku abaikan boyfriend aku -..-
malam nanti aku study kot ,
err kalau tak pun aku study time waktu subuh confirm masuk
but tu pun kalau aku bangun untuk baca buku .
yess saya memey seorg yg sangat suka membuat kerja sambil lewa
dan saya try nk berubah sekarang . somebody help me please ?
ermm aku nk jadi lebih feminine . why ?
FYI aku seorg yg kasar and loud
but nk dikatakan lasak , aku bukan jenis yg lasak -..-
just kasar okay .
plus aku ada suara yg sangat lantang but now aku dpt slowkan volume
bila communicate dgn org . *thank god*
ada improvement untuk hal itu  , thumbs up for me :)
cuma bila aku naik angin ahmar , suara aku memey lantang + garang .
erghhh sebab tu now aku try jadi lebih penyabar and try nk control volume voice aku bila communicate
yeahh I know it quite awkward at first
so now bila aku nk marah je , aku akan take a deep breath and beristighfar .
macam yg aku kata try to be relax in any situation
and it's working on me now .
yeayyyy ! and btw aku baru belajar guna mascara .
lentik kn bulu mata macam lady gaga #takde org lain dh ke ? -..-
stupid me , why I must type that "thing" in my post ? sh**
haha guys ignore about the mascara wuwww ~
got to go assalamualaikum :*

No comments:

Post a Comment